Onze functies.

Procurement team.

De afdeling Procurement is verantwoordelijk voor het centrale inkoopbeleid en het Procure-to-Pay of P2P-proces. Verder stellen ze ook inkoopprocedures op en ondersteunen ze de uitvoering ervan. Via het P2P-proces bepalen we onze behoeften, selecteren we onze leveranciers en producten, sluiten we contracten af en beheren ze. Ook goederen en diensten bestellen en ontvangen en leveranciers opvolgen valt hieronder.

Als laatste stap van het P2P-proces registreren we inkoopfacturen en geven een go voor de betaling ervan aan de collega’s van Finance. Het team bestaat uit een Procurement Advisor, onder toezicht van de Procurement Manager.

Wie zoeken we?

  • Je bent een goed georganiseerde en competente professional, die het centrale inkoopproces en het P2P-proces effectief kan beheren.
  • Je beschikt over communicatie- en onderhandelingsvaardigheden en hebt oog voor detail.
  • Je hebt bij voorkeur eerdere ervaring op het gebied van inkoop of supply chain management.
  • Een goede kennis van Nederlands en/of Frans is sterk aanbevolen.
armonea_over_ons_11

Waarom zou je bij ons willen werken?

Net zoals we bij onze Mentoren en hun familie naar hun mening vragen over onze werking, polsen we ook om de 3 maanden naar de mening van onze Talenten of medewerkers.

Jobs in de kijker

In onze woonzorgcentra


Op het hoofdkantoor (Mechelen)


In onze Apotheek

Niet helemaal wat je zoekt?

PROBEER HET EENS MET ONZE ZOEKBALK