Onze functies.

Verpleegkundige

Schoonmaak

Technische dienst

Keuken en zaal

Zorgkundige

Management

Directie

Sales en marketing

Communicatie

ICT team

Facility team

Procurement team

HR

Finance

Paramedisch

Werken als Verpleegkundige bij Armonea.

Als verpleegkundige vervul je een cruciale rol voor onze bewoners of Mentors. Onder leiding van het managementteam, inclusief je Head Care of Hoofdverpleegkundige, sta je in voor de opvolging van medicatiebeheer, injecties, bloedafnames, wondverzorging en medische dossiers.

Je leidt ook zorgkundigen op,  coördineert het werk en geeft medisch advies. Je maakt deel uit van een toegewijd team van gezondheidsprofessionals.

Wie zoeken we?

• Je hebt een diploma verpleegkunde: hoger beroepsonderwijs, bachelor of master.
• Je bent betrokken en bouwt graag relaties op met onze Mentors of bewoners.
• Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent sterk empathisch.

armonea_over_ons_11

Werken als Schoonmaak bij Armonea.

In de huizen en residenties is de schoonmaakdienst dagelijks in de weer om de netheid van de gemeenschappelijke ruimtes en kamers te waarborgen. Ze zijn onmisbaar en dragen bij aan de veiligheid van collega’s en Mentors.

Wie zoeken we?

Hou je van poetsen en alles spic en span achterlaten? En kan je goed om met onze Mentors of bewoners? Het praatje dat je met hen slaat en je poetswerk worden hier fel gewaardeerd.

armonea_over_ons_11

Werken als Technische dienst bij Armonea.

In de huizen en residenties is de technische dienst dagelijks in de weer om de netheid van de gemeenschappelijke ruimtes en kamers te waarborgen. Ze zijn onmisbaar en dragen bij aan de veiligheid van collega’s en Mentors.

Wie zoeken we?

Als je een handige en veelzijdige klusser bent, kom je zeker in aanmerking voor deze vacature:

  • Je hebt een technische opleiding gevolgd of een gelijkwaardige ervaring.
  • Je kan zowel sanitair als elektriciteit veilig herstellen, voert kleine reparaties uit, kan de tuin onderhouden …
armonea_over_ons_11

Werken als Paramedisch bij Armonea.

De paramedische dienst van Armonea wil onze mentors of bewoners een comfortabele en verrijkende omgeving bieden. Dat doen we door therapeutische activiteiten aan te bieden, geleid door een gemotiveerd en multidisciplinair team van competente therapeuten en animatoren.

Als kinesist, ergotherapeut, logopedist of animator, werk je samen om onze Mentors of bewoners ten volle van hun dagelijks leven te laten genieten in een aangename sfeer.  Daarom plan en organiseer je activiteiten om het welzijn van onze Mentors te bevorderen.

Wie zoeken we?

  • Je hebt een diploma in kinesitherapie, ergotherapie, logopedie of animatie, of je hebt ervaring als animator in de ouderenzorg.
  • Je bent van nature geïnteresseerd in ouderenzorg, bent sociaal, enthousiast en straalt energie uit. Dat heeft een stimulerend effect op onze Mentors of bewoners.
  • Je functioneert goed binnen een dynamisch en innovatief team, je bent flexibel en beschikt over een flinke dosis organisatietalent.
  • Je bent creatief en kan leuke animaties bedenken.
  • Je hebt een groot gevoel voor verantwoordelijkheid.
armonea_over_ons_11

Werken als Keuken en zaal bij Armonea.

In elk van onze huizen en residenties verwent een toegewijd keukenteam elke dag de smaakpapillen van onze Mentors. Van ontbijt tot diner, inclusief lunch en eventuele snacks. Het team bestaat uit een chef-kok, een keukenhulp en een medewerker in de zaal. Bij de bereiding van de maaltijden volgen ze nauwgezet de HACCP-normen en -richtlijnen met betrekking tot allergenen.

Wie zoeken we?

  • Als medewerkers in de zaal en in de keuken heb je een diploma als kok en/of ervaring in onze sector of in de horeca of ziekenhuizen.
  • Je bent bijzonder attent op kwaliteit, hygiëne en netheid.
  • Je kan goed luisteren om de behoeften van onze Mentors of bewoners te leren kennen.
  • Je bent flexibel.
armonea_over_ons_11

Werken als Zorgkundige bij Armonea.

Als zorgkundige heb je een belangrijke ondersteunende rol binnen het care departement. Je kijkt toe op het psychisch, fysisch en sociaal welbevinden van onze bewoners.
Je staat garant voor een stipte en deskundige zorgverlening en werkt nauw samen met de verpleegkundigen.

Wie zoeken we?

  • Je hebt een diploma zorgkunde en je bent eveneens in het bezit van een visum van zorgkundige.
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden.
  • Je vertoont een groot engagement naar de bewoner en hebt een actieve belangstelling in ouderenzorg.
armonea_over_ons_11

Werken als Management bij Armonea.

Als manager binnen onze huizen ben je een essentiële schakel om onze visie te realiseren. Het lokale management team, dat bestaat uit de Directeur, Adjunct-Directeur en een Head Care, zien toe op het dagelijkse goed functioneren van elke woning.

De Directeur beheert de strategie, financiën en het personeel samen met zijn Adjunct-directeur, die verantwoordelijk is voor commerciële en organisatorische taken. Terwijl de Head Care toezicht houdt op de kwaliteit van zorg.

Wie zoeken we?

  • Je bent een ervaren manager die gericht is op actie en resultaten.
  • Je hebt empathie voor onze Mentors of bewoners en onze Talenten of medewerkers.
  • Je behaalt de doelstellingen terwijl je waakt over het welzijn van iedereen. Je combineert dus professioneel bewustzijn met een mensgerichte benadering.
  • Je beschikt over een gezonde dosis durf om de rol van manager op jou te nemen.
armonea_over_ons_11

Werken als HR op het hoofdkantoor.

De afdeling Human Resources of HR opereert vanuit het hoofdkantoor in Mechelen. De Chief Human Capital Officer of CHCO, lid van het Management comité, leidt deze afdeling in goede banen. Hij of zij stippelt het strategische HR-beleid uit. Verder heb je de mensen van Talent, zij staan in voor de werving, ontwikkeling, integratie en training van onze medewerkers of Talenten.

De HR Business Partners adviseren de lokale managementteams. Payroll en Comp&Ben beheren de loonadministratie. De Director Health & Safety en zijn team van preventieadviseurs waarborgen het welzijn van alle medewerkers binnen onze organisatie. Daarnaast nemen de woonzorgcentra specifieke HR-taken op zich.

Wie zoeken we?

  • Elke functie binnen onze HR-afdeling vereist specifieke kennis en/of expertise.
  • Een bachelor diploma is de minimumvereiste voor alle functies binnen HR.
  • Je beschikt over het vermogen om werk en menselijke aspecten te combineren.
  • Je bent sterk analytisch en streeft naar perfectie.
  • Je bent communicatief.
  • Een goede kennis van zowel Nederlands als Frans is sterk aanbevolen.

 

Goed om weten: we bieden vaak stageplaatsen aan, zo kan je ervaring opdoen in verschillende domeinen.

armonea_over_ons_11

Werken als Finance op het hoofdkantoor.

De financiële afdeling, die opereert van op het hoofdkantoor in Mechelen,

heeft de Chief Finance Officer of CFO als hoofd. DE CFO maakt deel uit van het Directie comité. Hij staat in voor de volledige en betrouwbare administratie van het bedrijf, net als de financiële en wettelijke rapportage. Daarvoor kan hij rekenen op de teams Accounting, Controlling en Consolidation, Treasury, Consolidation en Taks, met telkens een Teamleider aan het hoofd.

Wie zoeken we?

  • Elke functie binnen onze financiële afdeling vereist specifieke kennis en/of expertise.
  • Een bachelor diploma is de minimumvereiste voor alle functies binnen de financiële afdeling.
  • Een masterdiploma bijv. in Bedrijfskunde is vereist voor bepaalde functies zoals Business Controllers.
  • Zeker is dat je een passie voor cijfers hebt, oog voor detail en deadlines respecteert.
  • Je bent een communicatieve teamspeler.
  • Een goede kennis van zowel Nederlands als Frans is sterk aanbevolen.
armonea_over_ons_11

Werken als Sales Marketing op het hoofdkantoor.

Het sales- en marketingteam onderzoekt de behoeften van senioren en hun families en biedt aangepaste zorgoplossingen. Het voert effectieve interne en externe communicatie om onze diensten bekend te maken en staat ook in voor een kwalitatieve klantenservice.

De regionale directeur ondersteunt dit team door de plaatselijke markt te analyseren, te reageren op specifieke klantbehoeften en bij te dragen aan onze merkbekendheid via lokale en regionale campagnes en acties.

Wie zoeken we?

  • Je wil dolgraag bijleren, vooruitgaan en actief bijdragen aan het team.
  • Dankzij je ondernemersspirit kom je met eigen initiatieven en kan je zelfstandig werken.
  • Je bent klantgericht.
  • Je hebt een boontje voor de gezondheidssector en affiniteit met de zorg voor ouderen.
  • Je brengt ervaring mee in marketing en verkoop.
  • Je hebt een bachelor diploma in marketing of een vergelijkbare commerciële richting.
  • Je bent commercieel sterk.
  • Verder ben je ook resultaatgericht, analytisch, communicatief, organisatorisch en je kan goed netwerken.
  • Een goede kennis van zowel Nederlands als Frans is sterk aanbevolen.
armonea_over_ons_11

Werken als Communicatie op het hoofdkwartier.

De communicatieafdeling is verantwoordelijk voor interne en externe communicatie, persrelaties en fungeert als woordvoerder.

Ze beheren de uitstraling van Armonea, inclusief logo’s, bedrijfspresentaties, sjablonen, enzovoort. Door een uniforme en herkenbare visuele identiteit te handhaven, versterken ze de merkwaarde van Armonea. Ze werken actief samen met de media om positieve relaties op te bouwen en onze persberichten succesvol te laten verschijnen.

Ze zorgen ook voor effectieve interne communicatie via ons interne platform, waar we belangrijke informatie en updates delen met al onze medewerkers.

Deze afdeling bestaat uit een Communicatiemanager en een Communicatie-executive.

Wie zoeken we?

  • Je bent een veelzijdige en creatieve professional met sterke vaardigheden op het gebied van interne en externe communicatie, public relations en projectmanagement.
  • Eerdere ervaring op het gebied van bedrijfscommunicatie of public relations is een waardevolle troef.
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands, Frans en Engels.
armonea_over_ons_11

Uitvoerend Directie comité.

Werken in het Directie comité bij Armonea betekent dat je uitgebreide afdelingen leidt en teams aanstuurt. Dit om samen bij te dragen aan de algemene resultaten en doelstellingen van het bedrijf. Het Directie comité staat onder leiding van de CEO die de strategische koers bepaalt en verantwoordelijkheden delegeert aan experts, zoals de Chief Financial Officer, de Chief Human Capital Officer, de CSO, de Medisch Directeur, de Program Director Qualicor en de Legal & Relations Director. Zo garanderen ze elk in hun domein een efficiënt beheer en streven ze naar de groei en het succes van Armonea.

Wie zoeken we?

  • Ervaren professionals met expertise in hun respectievelijke vakgebieden, of het nu gaat om financiën, human resources of andere kernafdelingen.
  • Je hebt bewezen dat je teams kan leiden en algemene doelstellingen kan bereiken.
  • Je staat bekend om je strategische visie om groei en succes te waarborgen.
  • Je bent helemaal mee met de waarden en missie van Armonea.
  • Jouw passie is de zorg voor ouderen naar een hoger level tillen.
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands, Frans en Engels.
armonea_over_ons_11

Facility team.

Binnen het facility team vind je managers die verantwoordelijk zijn voor het technisch beheer van de gebouwen en technische installaties van Armonea. Dat noemen we de hard facilities. Daarnaast heb je de managers van de zogenaamde soft facilities: het beheer van processen, infrastructuur en uitrusting op het gebied van catering en schoonmaak. Samen zorgen ze ervoor dat onze huizen goed functioneren en een warme thuis zijn voor onze Mentors of bewoners. De Facility & Greenfield Manager stuurt beide afdelingen aan.

Wie zoeken we?

  • Je bent competent en hebt doorgaans een diploma in Facility Management.
  • Je bent goed georganiseerd en empathisch.
  • Je kan effectief de technische en logistieke aspecten van onze huizen beheren, om zo het comfort en de veiligheid van onze Mentors of bewoners te waarborgen.
  • Een goede kennis van zowel Nederlands als Frans is sterk aanbevolen.
armonea_over_ons_11

Quality team.

Voortdurende kwaliteitsverbetering is essentieel om optimale prestaties te garanderen. Daarom ontwikkelen en optimaliseren onze Quality Managers ons kwaliteitsbeleid voortdurend samen met een team van experts. Zij doen dat zowel voor de kwaliteit van de zorg, als op het vlak van gastvrijheid, management, administratie … Ze rapporteren aan de Quality Director en dragen zo bij tot de kwaliteit en effectiviteit van de diensten die wij leveren.

Wie zoeken we?

  • Je hebt bij voorkeur een masterdiploma en relevante ervaring op het gebied van management.
  • Je onderscheidt je door een sterk analytisch en conceptueel denkvermogen.
  • Je kan een visie te ontwikkelen en beleid vormgeven.
  • Je bent communicatief sterk en hebt overtuigingskracht.
  • Een goede kennis van zowel Nederlands als Frans is sterk aanbevolen.
armonea_over_ons_11

Procurement team.

De afdeling Procurement is verantwoordelijk voor het centrale inkoopbeleid en het Procure-to-Pay of P2P-proces. Verder stellen ze ook inkoopprocedures op en ondersteunen ze de uitvoering ervan. Via het P2P-proces bepalen we onze behoeften, selecteren we onze leveranciers en producten, sluiten we contracten af en beheren ze. Ook goederen en diensten bestellen en ontvangen en leveranciers opvolgen valt hieronder.

Als laatste stap van het P2P-proces registreren we inkoopfacturen en geven een go voor de betaling ervan aan de collega’s van Finance. Het team bestaat uit een Procurement Advisor, onder toezicht van de Procurement Manager.

Wie zoeken we?

  • Je bent een goed georganiseerde en competente professional, die het centrale inkoopproces en het P2P-proces effectief kan beheren.
  • Je beschikt over communicatie- en onderhandelingsvaardigheden en hebt oog voor detail.
  • Je hebt bij voorkeur eerdere ervaring op het gebied van inkoop of supply chain management.
  • Een goede kennis van Nederlands en/of Frans is sterk aanbevolen.
armonea_over_ons_11

ICT-team op het hoofdkantoor.

Het ICT-team beheert de informatietechnologieën die onze strategische en operationele activiteiten ondersteunen en onze processen optimaliseren. ICT zit verweven in de hele organisatie.

Het ICT-team omvat het Business Intelligence-team, dat gegevens omzet in bruikbare informatie voor besluitvorming. En het IT-engineering team dat het hoofdkantoor en onze huizen ondersteunt in systemen en tools, net als meerdere IT-projectmanagers. Alle ICT’ers staan onder leiding van de CSO, die lid is van het Directie comité.

Wie zoeken we?

  • Elke functie binnen de BI- en ICT-afdelingen vereist specifieke ICT-kennis en/of expertise.
  • Een bachelor diploma is de minimumvereiste voor alle functies.
  • Je bent sterk analytisch.
  • Een goede kennis van Nederlands en/of Frans is sterk aanbevolen.
armonea_over_ons_11

Waarom zou je bij ons willen werken?

Net zoals we bij onze Mentoren en hun familie naar hun mening vragen over onze werking, polsen we ook om de 3 maanden naar de mening van onze Talenten of medewerkers.

Jobs in de kijker

In onze woonzorgcentra


Op het hoofdkantoor (Mechelen)


In onze Apotheek

Niet helemaal wat je zoekt?

PROBEER HET EENS MET ONZE ZOEKBALK