Verpleegkundige
Schoonmaak
Technische dienst
Keuken en zaal
Zorgkundige
Management
Directie
Sales en marketing
Communicatie
ICT team
Facility team
Procurement team
HR
Finance
Legal
Paramedisch
Als verpleegkundige vervul je een cruciale rol voor onze bewoners of Mentors. Onder leiding van het managementteam, inclusief je Head Care of Hoofdverpleegkundige, sta je in voor de opvolging van medicatiebeheer, injecties, bloedafnames, wondverzorging en medische dossiers.
Je leidt ook zorgkundigen op, coördineert het werk en geeft medisch advies. Je maakt deel uit van een toegewijd team van gezondheidsprofessionals.
• Je hebt een diploma verpleegkunde: hoger beroepsonderwijs, bachelor of master.
• Je bent betrokken en bouwt graag relaties op met onze Mentors of bewoners.
• Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent sterk empathisch.
In de huizen en residenties is de schoonmaakdienst dagelijks in de weer om de netheid van de gemeenschappelijke ruimtes en kamers te waarborgen. Ze zijn onmisbaar en dragen bij aan de veiligheid van collega’s en Mentors.
Hou je van poetsen en alles spic en span achterlaten? En kan je goed om met onze Mentors of bewoners? Het praatje dat je met hen slaat en je poetswerk worden hier fel gewaardeerd.
In de huizen en residenties is de technische dienst dagelijks in de weer om de netheid van de gemeenschappelijke ruimtes en kamers te waarborgen. Ze zijn onmisbaar en dragen bij aan de veiligheid van collega’s en Mentors.
Als je een handige en veelzijdige klusser bent, kom je zeker in aanmerking voor deze vacature:
De paramedische dienst van Armonea wil onze mentors of bewoners een comfortabele en verrijkende omgeving bieden. Dat doen we door therapeutische activiteiten aan te bieden, geleid door een gemotiveerd en multidisciplinair team van competente therapeuten en animatoren.
Als kinesist, ergotherapeut, logopedist of animator, werk je samen om onze Mentors of bewoners ten volle van hun dagelijks leven te laten genieten in een aangename sfeer. Daarom plan en organiseer je activiteiten om het welzijn van onze Mentors te bevorderen.
In elk van onze huizen en residenties verwent een toegewijd keukenteam elke dag de smaakpapillen van onze Mentors. Van ontbijt tot diner, inclusief lunch en eventuele snacks. Het team bestaat uit een chef-kok, een keukenhulp en een medewerker in de zaal. Bij de bereiding van de maaltijden volgen ze nauwgezet de HACCP-normen en -richtlijnen met betrekking tot allergenen.
Als zorgkundige heb je een belangrijke ondersteunende rol binnen het care departement. Je kijkt toe op het psychisch, fysisch en sociaal welbevinden van onze bewoners.
Je staat garant voor een stipte en deskundige zorgverlening en werkt nauw samen met de verpleegkundigen.
Als manager binnen onze huizen ben je een essentiële schakel om onze visie te realiseren. Het lokale management team, dat bestaat uit de Directeur, Adjunct-Directeur en een Head Care, zien toe op het dagelijkse goed functioneren van elke woning.
De Directeur beheert de strategie, financiën en het personeel samen met zijn Adjunct-directeur, die verantwoordelijk is voor commerciële en organisatorische taken. Terwijl de Head Care toezicht houdt op de kwaliteit van zorg.
De afdeling Human Resources of HR opereert vanuit het hoofdkantoor in Mechelen. De Chief Human Capital Officer of CHCO, lid van het Management comité, leidt deze afdeling in goede banen. Hij of zij stippelt het strategische HR-beleid uit. Verder heb je de mensen van Talent, zij staan in voor de werving, ontwikkeling, integratie en training van onze medewerkers of Talenten.
De HR Business Partners adviseren de lokale managementteams. Payroll en Comp&Ben beheren de loonadministratie. De Director Health & Safety en zijn team van preventieadviseurs waarborgen het welzijn van alle medewerkers binnen onze organisatie. Daarnaast nemen de woonzorgcentra specifieke HR-taken op zich.
Goed om weten: we bieden vaak stageplaatsen aan, zo kan je ervaring opdoen in verschillende domeinen.
De financiële afdeling, die opereert van op het hoofdkantoor in Mechelen,
heeft de Chief Finance Officer of CFO als hoofd. DE CFO maakt deel uit van het Directie comité. Hij staat in voor de volledige en betrouwbare administratie van het bedrijf, net als de financiële en wettelijke rapportage. Daarvoor kan hij rekenen op de teams Accounting, Controlling en Consolidation, Treasury, Consolidation en Taks, met telkens een Teamleider aan het hoofd.
Dit team bestaat uit juristen en een Expert INAMI om subsidies en maatregelen te consolideren en te controleren in onze sector voor ouderenzorg. Aan het hoofd staat de Legal & External Relations Director, die lid is van het Management comité.
Het sales- en marketingteam onderzoekt de behoeften van senioren en hun families en biedt aangepaste zorgoplossingen. Het voert effectieve interne en externe communicatie om onze diensten bekend te maken en staat ook in voor een kwalitatieve klantenservice.
De regionale directeur ondersteunt dit team door de plaatselijke markt te analyseren, te reageren op specifieke klantbehoeften en bij te dragen aan onze merkbekendheid via lokale en regionale campagnes en acties.
De communicatieafdeling is verantwoordelijk voor interne en externe communicatie, persrelaties en fungeert als woordvoerder.
Ze beheren de uitstraling van Armonea, inclusief logo’s, bedrijfspresentaties, sjablonen, enzovoort. Door een uniforme en herkenbare visuele identiteit te handhaven, versterken ze de merkwaarde van Armonea. Ze werken actief samen met de media om positieve relaties op te bouwen en onze persberichten succesvol te laten verschijnen.
Ze zorgen ook voor effectieve interne communicatie via ons interne platform, waar we belangrijke informatie en updates delen met al onze medewerkers.
Deze afdeling bestaat uit een Communicatiemanager en een Communicatie-executive.
Werken in het Directie comité bij Armonea betekent dat je uitgebreide afdelingen leidt en teams aanstuurt. Dit om samen bij te dragen aan de algemene resultaten en doelstellingen van het bedrijf. Het Directie comité staat onder leiding van de CEO die de strategische koers bepaalt en verantwoordelijkheden delegeert aan experts, zoals de Chief Financial Officer, de Chief Human Capital Officer, de CSO, de Medisch Directeur, de Program Director Qualicor en de Legal & Relations Director. Zo garanderen ze elk in hun domein een efficiënt beheer en streven ze naar de groei en het succes van Armonea.
Binnen het facility team vind je managers die verantwoordelijk zijn voor het technisch beheer van de gebouwen en technische installaties van Armonea. Dat noemen we de hard facilities. Daarnaast heb je de managers van de zogenaamde soft facilities: het beheer van processen, infrastructuur en uitrusting op het gebied van catering en schoonmaak. Samen zorgen ze ervoor dat onze huizen goed functioneren en een warme thuis zijn voor onze Mentors of bewoners. De Facility & Greenfield Manager stuurt beide afdelingen aan.
Voortdurende kwaliteitsverbetering is essentieel om optimale prestaties te garanderen. Daarom ontwikkelen en optimaliseren onze Quality Managers ons kwaliteitsbeleid voortdurend samen met een team van experts. Zij doen dat zowel voor de kwaliteit van de zorg, als op het vlak van gastvrijheid, management, administratie … Ze rapporteren aan de Quality Director en dragen zo bij tot de kwaliteit en effectiviteit van de diensten die wij leveren.
De afdeling Procurement is verantwoordelijk voor het centrale inkoopbeleid en het Procure-to-Pay of P2P-proces. Verder stellen ze ook inkoopprocedures op en ondersteunen ze de uitvoering ervan. Via het P2P-proces bepalen we onze behoeften, selecteren we onze leveranciers en producten, sluiten we contracten af en beheren ze. Ook goederen en diensten bestellen en ontvangen en leveranciers opvolgen valt hieronder.
Als laatste stap van het P2P-proces registreren we inkoopfacturen en geven een go voor de betaling ervan aan de collega’s van Finance. Het team bestaat uit een Procurement Advisor, onder toezicht van de Procurement Manager.
Het ICT-team beheert de informatietechnologieën die onze strategische en operationele activiteiten ondersteunen en onze processen optimaliseren. ICT zit verweven in de hele organisatie.
Het ICT-team omvat het Business Intelligence-team, dat gegevens omzet in bruikbare informatie voor besluitvorming. En het IT-engineering team dat het hoofdkantoor en onze huizen ondersteunt in systemen en tools, net als meerdere IT-projectmanagers. Alle ICT’ers staan onder leiding van de CSO, die lid is van het Directie comité.
Net zoals we bij onze Mentoren en hun familie naar hun mening vragen over onze werking, polsen we ook om de 3 maanden naar de mening van onze Talenten of medewerkers.
PROBEER HET EENS MET ONZE ZOEKBALK